English  
 Arico i Lysekil AB
 Våra medarbetare
 Partners
 Kunder
 Pressreleaser
 Kontakta oss

 Om talteknologi
 Projektdesign
 Automatisk telefonist
 Hotellbokningssystem
 Talstyrd uppringning
 Övriga system

 Projektdesign
 Reservationssystem
 Portalsystem
 Intranätlösningar

 Systemutveckling
 Försäljning

 

 

SOFIA - Aricos Röststyrda Telefonist

Röststyrd assisterande telefonist, är nog idag en av dom intressantaste lösningarna för företag i alla storlekar. En automatisk tjänst som styrs av den som ringer upp, via dennes röst.

Om Ni tycker att Sofia verkar vara något för ert företag och vill veta mer vad vi har att erbjuda Er, fyll då i vår INTRESSEANMÄLAN.

Sofia är ett snabbt, röststyrt och automatiskt telefoniststöd, utvecklat av Arico i Lysekil AB. Hon bygger på den senaste teknologin inom röststyrning. Systemet är ett flexibelt som är lätt anpassa för just Ert företag. Hon gör så mycket mer än att bara svara i telefon. Strukturen av tjänsten kan vara mycket enkel och bara koppla till önskade personer eller avdelningar samt kombineras med tillvalstjänster som tjänar ett vidare spektrum av information om företaget och deras produkter eller tjänster.

En röststyrd telefonist eliminerar alla frustrerade situationer med att trycka på knappar för olika alternativ. Den låter dig helt enkelt bara säga vem du vill prata med eller säga anledningen till ditt samtal, så kopplar den dig till rätt ställe.

Detta är givetvis trevligare för kunden, som alltid blir väl bemött av Sofia och slipper att bli vidarekopplad i oändlighet. Sofia sköter allt riktigt professionellt. Hon svarar med en gång, är alltid lika trevlig och jobbar 24 timmar om dygnet, alla dagar i veckan.

Sofia är kort och gott den hjälp som din telefonist alltid har sökt. Det är bara fantasin som sätter gränser för hur denna effektiva tjänst kan användas.

För mer information om Sofia klicka här

 

VOICE NOTES
 2004-03-01
Arico introducerar nu sin senaste röstsyrda tjänst, Voice Notes.
Detta är ett röststyrt rapporterings system där registrerade användare kan ringa in och lästa in rapporter som sedan sparas som ett ljudmeddelande i en folder på en server.

Röststyrd Ordermottagning
 2003-12-01
Arico har nu lanserat ett system för röststyrd ordermottagning. System låter företagens kunder ringa upp och efter identifiering läsa in sina beställningar som direkt lagras i en databas.
( läs vidare ...)

Atoll AB lanserar ny hemsida
 2003-11-01
Arico har på uppdrag av Atoll AB i Stockholm ( www.atoll.se ) och i samarbete med Gamlin & Zeipel AB fått uppdrag att utveckla ett nytt koncept för Internet presentation av Atoll AB. Systemet är en ASP-lösning med uppdatering i Real-Tid och online bokning för anmälan till kurser arrangerade av Atoll AB.